КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛИФІКАЦІЇ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ (ВАРНА,БОЛГАРІЯ)
- Сертіфікат міжнародного зразка про стажування (180 год., 6 кредитів ECTS)
- Проведення занять на базі VUM (Варненський Університет Менеджменту)
- 5 ночей в готелі 3* , харчування сніданки + вечері
- Переїзд комфортабельним автобусом по маршруту Одеса – Варна – Одеса
- Транспортне обслуговування в дні проведення занять
- Супровід групи представником організатора
- личные расходы
- Дополнительные экскурсии
Воронина Наталья Николаевна
Должность: Директор
Email: info@tural.com.ua
О себе: Только о двух вещах мы будем жалеть – что мало любили и мало путешествовали.
КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛИФІКАЦІЇ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ (ВАРНА,БОЛГАРІЯ)
Направление: Болгария
Цена: 0
Описание: Только о двух вещах мы будем жалеть – что мало любили и мало путешествовали.
ЗАПОРОЖСКАЯ ШКОЛА АНИМАТОРОВ
Направление: Украина
Цена: 0
Описание: Только о двух вещах мы будем жалеть – что мало любили и мало путешествовали.
ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ПОЛЬШЕ
Направление: Украина
Цена: 0
Описание: Только о двух вещах мы будем жалеть – что мало любили и мало путешествовали.
ОБРАЗОВАНИЕ В ЕВРОПЕ. С ЧЕГО НАЧАТЬ?
Направление: Украина
Цена: 0
Описание: Только о двух вещах мы будем жалеть – что мало любили и мало путешествовали.
БОЛГАРІЯ м.ВАРНА 2023 р
ВАРНЕНСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ (БОЛГАРІЯ)
МІЖНАРОДНА МЕРЕЖА ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ «TURAL»
Варненський університет менеджменту запрошує здобувачів освіти (студентів, аспірантів, докторантів), науково-педагогічних працівників, наукових співробітників наукових установ, директорів та викладачів загальноосвітніх шкіл, коледжів та технікумів пройти міжнародне стажування.
Тема стажування
«ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА: СТРАТЕГІЇ ТА МЕТОДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТО-ПРОФЕСІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДВЧІВ У ВИЩІЙ ОСВІТІ»
Навантаження становить 180 годин (6 ECTS)
Проходження стажування передбачає 2 варіанти:
Он-лайн-формат з використанням дистанційних технологій навчання.
Комбінований формат
1 етап – он-лайн з використанням дистанційних технологій навчання з 02.05.2023 по 02.06.2023
2 етап – офф-лайн 05.06.2023 – 10.06.2023 з виїздом до Варненського університету менеджменту (Болгарія).
Передбачено проживання в готелі на морському узбережжі, регіон Золотих Пісків, 3-разове харчування, проходження стажування. Детальніше про регіон та готель: https://etravels.bg/index.php?carnival
Вартість стажування становить:
- Участь онлайн з отриманням сертифікату 120 евро;
- Комбінований формат – 330 евро, що включає:
- навчання та отримання сертифікату;
- трансфер в обидві сторони та транспортний супровід на території Болгарії ;
- проживання у 3-зірковому готелі з триразовим харчуванням.
За результатами стажування учасники отримають Сертифікат про проходження науково-педагогічного стажування. (Зразок сертифікату ⇑). Сертифікат про проходження науково-педагогічного стажування є документом, який підтверджує проходження курсу підвищення кваліфікації у ЗВО країни, що входить до Європейського Союзу. Сертифікат дійсний для здобуття вченого звання доцента, професора в Україні, враховується під час ліцензування та акредитації освітніх програм, забезпечує виконання показників науково-педагогічної активності працівників ЗВО
Процес навчання організований на освітніх базах Вищої Школи Менеджменту в місті Варна/VUM (теоретичні та практичні заняття) з дотриманням всіх нормативних вимог до основ навчання з дотриманням санітарно-епідеміологічних заходів. Заняття проводять викладачі з багаторічним досвідом і відповідною кваліфікацією для проведення відповідних тренінгів. Учбовий заклад забезпечує повну технічну підтримку курсу.
ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА: СТРАТЕГІЇ ТА МЕТОДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТО-ПРОФЕСІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК СТУДЕНТІВ І ВИКЛАДВЧІВ У ВИЩІЙ ОСВІТІ
Стажування присвячене сучасним тенденціям особистісно-професійного розвитку викладачів та студентів в системі академічної підготовки.
Мета стажування: підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів закладів вищої освіти через обмін досвідом із закордонними партнерами у пошуках загального змісту вищої освіти в умовах постнекласичної парадигми.
Теми занять | Лекції | Семінари | Дистанційно | ||
---|---|---|---|---|---|
День 1 | ЛЕКЦІЯ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПОСТНЕКЛАСИЧНІЙ ПАРАДИГМІ Тренінг: Концептуальні принципи, стратегії та методи трансформації інституту вищої освіти | 1 | 2 | 27 | |
ЛЕКЦІЯ 2: ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА І ТРАНСФОРМАЦІІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Тренінг: Я новатор. Моя наукова картина світу. Сучасний сенс інноваційного мислення. Тренінг: Публікація робіт у престижних наукових журналах — від ідеї до реалізації [структура наукової статті; вибір журналу; редакційні та рецензійні вимоги; як відповідати на коментарі рецензентів; переклад та коректура] | 1 | 2 | 27 | ||
День 2 | ЛЕКЦІЯ 3: СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ СТУДЕНТІВ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ Й НА СТАРТІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР`ЄРИ Тренінг. Розвиток творчого мислення студентів [методи подолання жорсткості мислення та творчого вирішення проблем; розвиток уявного мислення та пізнавальної цікавості; розвиток асоціативних здібностей]. | 1 | 2 | 27 | |
ЛЕКЦІЯ 4. МОДЕЛІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ТА САМООРГАНІЗАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Тренінг: Спектр психічних труднощів студентів під час пандемій, стихійних лих, воєн: провісники розладів та можливості подолання їх в університетському просторі | 1 | 2 | 27 | ||
ЛЕКЦІЯ 5. КОНЦЕПЦІЯ РЕФЛЕКСИВНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТА Тренінг: Саморефлексія – умова «переходу в нову якість» | 1 | 2 | 27 | ||
День 3 | ЛЕКЦІЯ 6. ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ В СИСТЕМІ «ВИКЛАДАЧ — СТУДЕНТ» Тренинг: Тьюторство, медіація, модераторство, фасилітаторство, коучинг [сутність та принципи академічного тьюторингу; основні інструменти у роботі тьютора; напрями застосування тьюторингу у вищій освіті – магістерські та аспірантські семінари. | 1 | 2 | 27 | |
Всього годин | 6 | 12 | 162 | ||
Добавить комментарий